אהלן...
כיתת לימוד מספר 2 יוצאת לדרך
הפעם אני אנסה להסביר כיצד מגביהים מנופי חוליות, סוגייה שבטח חלקכם תהה כיצד הוא מתבצע, שהרי העגורן נמצא תמיד גבוה יותר מהבניין הכי גבוה שבבנייה ...
* כיתת לימוד של ביסוס באדמה חולית,ידחה במעט מאחר ואני אוסף חומר ותמונות בנושא.