כך הודיע מנכ"ל משרד התחבורה, בדיון בכנסת על צמצום התנועה והפחתת זיהום האוויר. "בעלי מכוניות פרטיות ישלמו 25-50 שקל ליום"
מתוך וואלה!
http://news.walla.co.il/?
w=//1321858
אמנם ה"שיטה" היא אחת מהדרכים להפחית את זיהום האוויר\פקקים וכו´ - אולם לדעתי הצנועה, באין אלטרנטיבה הולמת - מוקדם מדי להנהיג שיטה זאת.
דעתכם\ן תתקבל בברכה