מפקחי הבניה ומנהלי העבודה והמהנדסים.
מסתבר ש rothbusher אצלהם זה שם ודבר למי שמבצע עבודות במקצועיות ובמהירות. שוחחתי עם אחד דרך פורום הנדסה שם, הם צחקו כהוגן שאיננו עובדים עם זה,טוב עניתי להם שזה בתהליך, אלה מ"אטקס" הביאו המוצר אבל קבלנים ומהנדסים עדיין לא קלטו עד כמה הם יכולים להפיק ממנו בעבודה ואח"כ בפיקוח וניטור. וכמה כסף זה חוסך בפרט בפרוייקטים גדולים גשרים רבי קומות קניונים, א. דורי שמעתי זה תקני אצלהם מטרות rothbusher אז יש אור לקידמה:)
יאללה חברה מחר עבודה לילה טוב לכולם.
www.etkes.com
תראו שם למה אני מתכוון, או חפשו בגוגל rothbusher