אחרי שהטרדתי עוברים ושבים בפורום אדריכלות, אטריד מעט גם אתכם. שכן בנה קיר תמך עצום במקשה אחת (אנכי, ללא קפיצות אופקיות). משתתף בפורום שלח אליי לינק לתקנות התכנון והבניה, שם כתוב כל כל 3 מטרים גובה, צריך להכנס פנימה 0.6 מטר. חב´ ביקורת מבנים שהבאתי היום תמכה בכך, אבל שני מהנדסים אחרים שונים אמרו לי כי אין חוק המחייב זאת, וניתן לבנות את החומה רציפה. מכיוון שאיני רוצה להתבזות והרבה מוטל על הכף, אודה למי שיעזור לפסוק בעניין. תודה רבה.