נדמה לי שזה קשור לפורום הזה, תקנו אותי אם אני טועה.
התשובות שאני מקבלת מאנשי דקים הן מגוונות ולא ניתן לסמוך עליהן.
הייתי מאד מעונינת לקבל הסבר מתי חייבים לעשות תשתית בטון מתחת לדק, ומתי לא.
מה סוגי הקרקעות שמחייבים יציקה? אם יש סלע, צריך יציקה?
כאשר לא עושים תשתית בטון, האם חגורה הקפית מספיקה? או צריך חגורות משנה?
ומה עושים עם הניקוז כאשר יש חגורה הקפית שיוצרת "אמבטיה"?
(השאלות נוגעות לדק על קרקע ולא במרפסת)