וואו,
איזה כייפ, כמה ידע באדם אחד וכמה רצון טוב לשתף אנשים נוספים.
תודה.
בכל אופן, ממש במקרה נקלעתי לפורום זה,אולי מכאן תבוא הישועה...
אני סטודנטית להנדסה אזרחית, [הנדסאי], בסמסטר החמישי, לקראת פרוייקט גמר, אני מנסה להשיג תכנית אדריכלית בפורמט של אוטוקד, 2 קומות + קומת מרתף בשטח כולל של 300 מ"ר, שקיימת במציאות, (כל זה לטובת הפרוייקט גמר), בקושי רב יש לציין.
יש עצות?
תודה