בדוחות של חברות בנייה ציבוריות מופיעים אחוזי התקדמות בבנייה של פרויקטים מרבעון לרבעון, לא הצלחתי למצוא שום מקור שמתאר מה בדיוק המשמעות של האחוזים האלה, כמה אחוזים זה חפירה, יסודות, קומת מרתף ראשונה, השלמת שלד וכדומה. הדבר היחיד שהצלחתי להבין זה ש-7% כנראה אומר שבקושי עלו על הקרקע וזהו.