מצפייה בתמונות רבות של אזורי פגיעת הטילים, נראה שההדף פוגע בכל חלקי הבניינים מסביב חוץ מהשלד, לכאורה עולה מזה שאם היו ליד החלונות פלטות הדף שניתנות לסגירה, אז בדירה עם ממ"ד היה מספיק זמן אחרי ההתרעה הראשונית כדי לסגור את הפלטות סביב כל החלונות ובכך לצמצם מאוד את נזקי ההדף בדירה במקרה של פגיעה של טיל ברדיוס של כמה עשרות מטר מהדירה. מכיוון שהפלטות האלה נסגרות מבחוץ, כמו תריסים ישנים, אז על פניו נראה לי שמבחינה הנדסית אין קושי להוסיף אותן לפתחים קיימים של חלונות. מה דעתכם על הרעיון?