אני גרה בשכונה של רביעיות ורוצה לבנות ממד. אני גרה בקומת קרקע ומעלי דירת שכן שנקראת קומה א. הם ניידו זכויות בניה לגג. בגרמושקה אני מסומנת כקרקע הדירה מעחי כקומה א והתובפת קומה ב
הדאלה שלי לגבי ממד על םי פיקוד העורף שהדרישה בית הן 2 קומות. איך המצב הנתון שלי נחשב ?
לשכן מעלי בניוד בנה ממד. שני הדכנים הנוספים ובכלל בשכונה רוב הבתים קרקע וקומה א.
האל הבית בן 3 קומות לגבי פיקוד העורך או 2