זה מה שכתוב באתר של חברת "מיגון לכולם" של שחף פריפז מקיבוץ מפלסים:
"ממ"ד בעוטף עזה ובמרבית האזורים בישראל החשופים לאיום טילים ופצמ"רים נדרש כיום ל30 ס"מ עובי קיר ואילו ממד בקו העימות בצפון הארץ עשוי להידרש לעובי קיר 50 עד 80 ס"מ."
לדעתי המשפט הזה שגוי, התקן של פיקוד העורף דורש 30 ס"מ בכל הארץ ו-40 ס"מ ביישובים קדמיים, אגב לא רק בצפון הארץ אלא גם בעוטף עזה.
לדעתי אין שום 50 או 80 ס"מ בתקן. השאלה מאיפה הוא הביא את המספרים האלה?
הוא גם טוען שחצי מהממ"דים במדינה לא תקניים.