רציתי לדעת אם אני בונה עמודים מבלוקים עם בלוק 20*40 בגובה 3 מטרים ומדביק אותם על רצפת הבטון של המרפסת.
ללא קורות קשר וללא בטון.
פשוט שם 4 בלוקים בכל קומה ועולה עד לגובה 3 מטרים בהדבקה.
וכך יוצר לי כמה עמודים להניח עליהם קרשים לפרגולה.
האם זה מסוכן? זה יכול לקרוס? זה יכול לגרום למרפסת לקרוס?
ומה התפקיד של קורות הקשר חוץ מלתפוס את העמוד שלא יפול? לא ניתן בלי זה ובלי מילוי בטון? מה עלול לקרות?
תודה רבה!