האם אני יכול צינור צואים להסיט אותו בתוך המבנה כ10 עד 15 מעלות כדי להוריד אותו אל מחוץ למבנה במיקום שונה ??
האם אני יכול לחבר לצינור צואים צינור דלוחין לעניין ניקוז .. או מחייב אותי לבצע ניקוז לדלוחין לחוד ??
האם קיים לזה כלל תקן כלשהו ?
הרבה תודה לעונים יום טוב לפורום
עופר