שלום,
מעל גן ילדים של ביתנו בונים עוד שלוש קומות, אנחנו כהורים לא רגועים ושאלתנו אילו חוו"ד ואישורים צריכים להציג בפנינו לאישור בטיחות הבנייה, כל עבודת השלד נעשתה בשלושה חודשים ועדיין לא ברור באיזהה שלב הם רוצים להחזיר את הילדים לגן שכאמור נמצא בקומת הקרקע
תודה מראש על הייעוץ