שלום רב,
צריכה למלא חלל בפרוייקט במילוי קל משקל.
מתלבטת בין גושי גיאופום לגיאופלסט ואשמח להמלצתכם.
הבנתי ששימוש בגושי גיאופום חוסך הרבה בטון לעומת הגיאופלסט,מיוצר לפי מידה או גובה נדרש, מפזר עומסים אנכיים ועמיד לאורך שנים.
המוצר גם עמית למלחים מהקרקע ומשתמשים בו ברחבי העולם למילוי חללים בין קומות, קרקעות ומפתחים גדולים. הוא קל מאוד 15 קג למק וחוסך מיכון כבד בפריקה.
המהנדס בפרוייקט מתעקש על גיאופלסט ואינו מפרט מדוע. אשמח לדעת כדי לקבל החלטה נכונה.
תודה