שלום, חשמלאי שהיה אצלי עשה לי שקע חשמל על העמוד התומך(חצב בעמוד כ-5 סנטים עומק ו-11 סנטים רוחב- גודל שקע חשמל) מניח שלא כל החציבה הייתה בעמוד, אלא מדדתי את העומק מתחילת החציבה אז אולי חלק מזה זה סתם טיח. החציבה עצמה להעברת חוטי החשמל הייתה משמאל לעמוד ככה שהוא לא חצב לגובה העמוד.
מדובר על קיר מטבח בבניין, ממבט ראשון לא נראה שיש שם עמוד כלל, שאלתי את החשמלאי מספר רב פעמים האם זה תקין, והוא אמר שאין בעיה בחציבה כה קטנה של 2-3 סנטים, מה דעתכם? חוקית ופרקטית.