Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן הדפסה
נושא:

ריצפה מפחידה


מחבר ההודעה: אנה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/09/2020 00:14:06
לכניסה לפורום: הנדסה אזרחית לחצו כאן
הדפסה
נכנסתי לדירה שכורה החודש.
דירה בקומה שניה מתוך שלוש, בניין בן40 שנה.
לפני שנה נאמר לי שהיתה נזילה מהדירה לדירה למטה בחלקים מהבית מהסלון ועדה אמבטיה והמרםסת וזה תוקן. בסלון לא החליפו מרצפות כי סגרו את הצנרת הישנה והכניסו מעקף בחדר שינה ושם היה עיקר העבודה.

מה שמטריד אותי - הסלון ענק ממש. בסביבות חמש על שבע מטר.
ללא קיר תומך באמצע
והמרצפות בסלון משהו מאוד מוזר- הן שקועות כך שלמדת לאורך שורה אחת כולן בסדר ואז בשורה לאחר מכן כולן שקועות לאורך הפס שמחבר את האריחים ואז שוב יש עלייה בשורה הבאה ושוב שקיעה.
כמו גלים. זה לא בדיוק עקבי כלומר יכול להיות שורה שקועה ועלייה ואז חצי שורה שקועה ושתי שורות עלייה וכו´.
כמו כן השקע הכי גדול באמצע הסלון.

אני חרדה מזה. אני בספק אם בעל הדירה יתייחס לזה ולא ינפנף אותי.
לא אכפת לי מהבדלי בגבהים - אלא מקריסה חלילה.

אצל השכנה למטה לא ראיתי משהו חריג בתקרה הכל נראה תקין.

בנוסף כשהילד קופץ לידי במרחק של עמיר אני מרגישה מעט רעד במרצפת.

ובנוסף התחושה שדורכיך עליהן היא כמו על ספוג או חלל. משהו מאוד מאוד מוזר, כמו ללכת על מזרן אויר ממש קשה.

זו הוצאה גבוהה עבורי לשלם למהנדס לבדיקה, אני חד הורית עם ילדים קטנים ורק עברתי דירה.

האם מלבד הפגם האסתטי יכול להיות שהרצפה עלולה לקרוס?

אגב אין דברים אין סדקים הרצפות נראות מבריקות מקרמיקה יש רק שתי מרצפות שמעט זזות כשדורכים עליהן ושני פאנלים בצד אחר מתפרקים.