ארז שלום,
לפי הסדר:
א. אתה יכול לשלוח לי קישור למקום שאתה ממליץ עליו שעושה ציפויי כסף\זהב על הדפסות תלת מימד?
ב. אתה אומר שבעצם בחומרים מסויימים של המדפסת אני יכול להשתמש כמו בשעווה- להדפיס ואז לשלוח ליציקה בלי צורך בתבנית, כי העובד עצמו נמס? (אני אכן מתכוון לכסף \ זהב לתכשיטים)
ג. עובי דופן: על איזה עובי אתה ממליץ?
ד. תבניות סיליקון: אתה מתכוון שניתן להדפיס את התבנית עצמה, או להדפיס חלק ולהשתמש בו כעובד לבניית תבנית?
תודה רבה.
נ"ב: לפני כשנתיים הדפסתי אצלך פמוט שאח"כ שלחתי ליציקת חול ועשיתי ממנו זוג.
אני מניח שהיום הייתי עושה את זה אחרת...