מתניה שלום
אפשר להדפיס באובגט ולאחר מכן לצפות בכסף או ניקל
אפשר גם לעשות תבנית גבס ולצקת כסף או זהב
חומר הגלם 720 של אובגט , מומס ומתאדה כמעט לחלוטין בטמפרטורת היציקה של מתכות אלו
חשוב שעובי הדופן היה יחסית דק אחרת נוצר פיח ביציקה
בכול אופן זו אפשרות שקיימת וזולה בהרבה מהדפסה בשעווה
כמובן קיימת גם אפשרות של הדפסה באובגט
יצירת תבנית סיליקון, שכפול בשעווה נעלמת ויציקת זהב וכסף בתבנית גבס
חשוב להדפיס ברזולוציה גבוהה
בכדי לשמור על רמת הפרוט והדיוק
בהצלחה