יש שירשור בנושא. אני אישית לא מכיר אוטוקאד אך חיפשתי עבורך את הנושא . בבקשה
https://forums.autodesk.com/t5/autocad-2013-2014-2
015-2016/does-autocad-create-stl-files/td-p/451376
5
למדפסת הנ"ל. אני מוכר אותן לכן זו שאלה קצת קשה אבל הקיוב 3gr הן ביתיות ממש ידידותיות למשתמש הן עושות את כל הכיונים כמאת בצורה אוטומתית . יש להן רזולוציה ממש טובה . חומר גלם של החברה פשוט להכניס ולעבוד. שזה גם החיסרון שלה שהלקוח מקובע למוצרים של החברה .
כפי שרשמתי לגבי החומר הן מגיע באריזה סגורה של החברה עבור מכונות הקיוב .
יש השוק גם ניילון שעמור בעתיד להגיע גם אלינו . אך כן הטכנולוגיה הזו מתוכננת עבור abs & pla