היי,
הייתי ממליץ לך ללמוד לבד, זה מה שאני עשיתי. הכי זול והכי מתאים בשבילך.
אני למדתי את התוכנה סוליד וורקס, ולא היו בעיות בדרך. לפעמים צריך להתחיל מחדש בהתחלה, אבל זה חלק מהתהליך הלימודי.
כל אחד לומד בדרך שונה.
אם את נתקעת תמיד תוכלי לשאול את גוגל, תהיה לו תשובה בנושא בכל עת. (יש גם הרבה מדריכים ביוטיוב.)