רכשתי מדפסת תלת מימד K10 tread. קיבלתי איתה כרטיס TF. אני פרמטתי אותו כי הוא הגיע במצב offline. אנני מסתדר . קראתי את ההוראות ניסיתי להוריד את האפליקציה easyware, הורדתי גם cura. לא מדפיס כלום. אשמח לקבל עזרה. נראה לי שהקובץ שאני שומר לא נקרא ע"י המדפסת.