אני סטודנט שעושה הרבה מודלים בתלת מימד. המחשבה על הדפסת מודלים במדפסת תלת מימד עלתה לי בראש אבל מדפסת תלת מימד זה משהו מאוד יקר שאני לא יכול הלרשות לעצמי.
ראיתי שיש גם עט תלת מימד:
http://3dpen.co.il/ ושהוא במחיר סביר (300 שקל בארץ ואפשר גם להזמין מסין בפחות). מישהו ניסה את זה? שווה את הכסף? זה נראה מפתה מאוד אבל אני לא רוצה לקחת סיכון כי אני סטודנט ואין לי שקל מיותר.