שלום לכולם, רכשתי לאחרונה מדפסת תלת מימד וניסיתי להדפיס כמה קבצים אך המוצר המוגמר יוצא ממש גרוע.
בדקתי את גובה המשטח ושהזרבובית במרחק עובי של נייר ואפילו השתמשתי בדבק דו-צדדי (משתמש ב-PLA על משטח לא מחומם) אבל עדיין יוצאת לי הדפסה גרועה (מצורפת תמונה).
מה אני מפספס? אני יודע שמשהו לא בסדר בשכבות הראשונות ואולי ההדפסה מהירה יותר מידי שהחומר לא מספיק להתקרר מספיק אבל אני לא יודע איך לשנות את זה.
משתמש בתוכנות sli3er ו-cura כתוכנות חותכות שכבות.