אובג´ט משתתפת השנה בכנס SolidWorks שייערך ב- 3 לאוקטובר בהילטון ת"א.זוהי השנה השש עשרה שקהילת המתכננים המכניים והמעצבים התעשייתיים נפגשים בכנס SolidWorks בישראל.
במסגרת הכנס תציג אובג´ט את קו מדפסות הדסקטופ להדפסת תלת-מימד:
http://www.objet.com/3D-Printer/Objet_Desktop_Fami
ly/
בואו לראותנו!