לפני חצי שנה הצלחתי להשיג אצל הטכנאי שלכם פלאג של דאטאקאד 10 לאחר שעברתי לחו´´ל ואבד לי בהעברה,עכשיו הוא התעקם ונישבר לצערי,אין לי כ´´כ אפשרות כלכלית לשדרג כרגע,מה גם שאני עובדת אצל מישהו שהוא עדין לא השתדרג,אם בכל אופן תוכלו להפנות אותי למישהו אודה לכם מאד.