הבעיות הבלתי פתורות:
1. חלק מהכתב בעברית בכתב ראי (ויש לי את כל הפונטים, כפי שעשינו ביחד)
2. הגבהים לא נמצאים כולם במקומם והם כתובים הפוך (לא ראי, הפוך). אני מנסה לפתוח את הסימבול ולעשות לו ROTATE ב-180 מעלות אבל זה לא יוצא טוב.
3. הכיתוב בעברית לא ממוקם טוב. כשאני מפוצץ את הסימבול שהם בתוכם אז הכיתוב הוא בעצם באנגלית ואני לא יכול ליישר את זה בצורה טובה.
מה עושים?
תודה, אורי בן-גל