שלום אורי צר לי שאתה מדבר ככה על התוכנה תשלח לי את הקובץ ותקבל אותו כמו שצריך נראה לי שאתה לא כל כך מבין איך פותחים קבצים האם אתה עושה התאמה של פונטים כשאתה פותח את הקובץ האם אתה יודע איך לקבל את הפונטים מאוטוקאד וךשתול אותם בתוך התוכנה בכל מקרה שלח לי את הקובץ ותקבל חזרה פתוח יום טוב ושנה טובה