בוקר טוב את פותחת את התוכנה נכנסת לכונן c לתוך תקיית datacad ולתוך תיקיית default drawings יוצרת קובץ חדש
ומבצעת בו את כל ההגדרות שאת רוצה לא משרטטת בו ויצאת ממנו עם שמירה לאחר מכן את נכנסת לתיקייה שאת משרטטת שם ופותחת קובץ חדש ואז את הולכת לתפריט עליון tools ואחכ ל program prefences נפתח לך חלון ללחוץ על לשונית שנקראת misc ומגדירה ב use default drawing בחלון מתחתיו את הקובץ שהגדרת שיהיה לך יום טוב ושבוע טוב