בוקר טוב כשאתה מקבל פונטים מאוטוקאד בסיומת shx אתה צריך לשמור אותם לתקייה של פונטים בתוך DataCAD אך התוכנה צריכה להיות סגורה כשאתה שומר את הפונטים לאחר מכן כשאתה פותח את קובץ האוטוקאד הוא פותח חלון תרגום אתה צריך להתאים שכל פונט בצד ימין יהיה זהה לזה שנמצא בצד שמאל אם אתה צריך אני יכול לשלוח לך ספריה עם המון פונטים שאספתי תשאיר את המייל שלך בפורום ואני אשלח לך או שתתקשר למרכז התמיכה יום טוב