שלום
בזמנו הוספתי לאחת מהתוכניות תמונה. כעת מיד עם פתיחת הקובץ מופיע לי חלון עם ההודעה "שרטוט זה מכיל קבצי תמונה עריריים" . והיכן שהייתה התמונה יש מסגרת ריקה.הבעיה היא שאני לא מצליחה לשחזר את התמונה מאחר ואני לא זוכרת מאיזו תיקייה היא נלקחה. ניסיתי לבדוק ע"י פקודת הזיהוי ולא הצלחתי.כיצד אני יכולה למצוא את התמונה המקורית?? תודה.