לא מצליחה לראות פונטים של אוטוקאד הפונט נרקיס שהיה לי בגירסה 11 נעלם לגמרי וכל השרטוטים שנכתבו בפונט הזה הפכו לג´בריש
מאז שהותקן אצלי גירסה 13 יש לי בלגן בפונטים ואני לא מצליחה לקרוא תוכניות של מודדים מה יכולה להיות הבעיה הרי הובטח שבגירסה 13 נוכל לקרוא פונטים של אוטקאד ללא בעיה. אשמח לעזרתכם הדחופה!!!!!!!