גירסה 11, חלונות 7
תיקיות וסמלים חדשים שאני שומר מופיעים עם סמל מנעול קטן. אולם, התיקיות והסמלים אינן מופיעים באספלורר (מנהל התיקיות) כלל. התיקיות והסמלים עדיין שימושים בתוכנה אך כל שינוי שלהם בלתי אפשרי ובנוסף היות ואינן מופיעים כלל הרי שגיבוי שלהם בלתי אפשרי.
למעשה רק מה שיהיה ישן ללא המנעול ניתן להעתקה והזזה כל השאר לגבי המחשב אינו קיים.