שירה שלום רב,
ראשית אין קשר בין מספר הדלתות לעומק הארון,
עוד דלתות לא יקטינו את הארון.
אם הארון יהיה בעל 2, 3 או 4 דלתות
הן ינועו תמיד על 2 מסילות שעומקן כ- 10 ס"מ.
ההמלצה שלי היא לחלק את הארון ל- 2 דלתות.
היתרונות:
תמיד חצי ארון יכול להיות פתוח (לעומת שליש ארון ב- 3 דלתות).
מבחינה עיצובית- ל- 2 דלתות עיצוב מודרני ונותן תחושה של מרחב בחלל החדר.
החלוקה הפנימית נוחה מאוד מכיוון שבכל צד 150 ס"מ שאותם ניתן לחלק לכל מידה שתרצי בהתאמה אישית-
לדוגמא- אם את צריכה שטח גדול לתליה- התליה תהיה ברוחב 90 והמדפים 60
והפוך אם את צריכה שטח גדול למדפים.
מקווה שעזרתי
בהצלחה יוסי-ריביירה