לפני חצי שנה (פחות כמה ימים) הותקנו אצלנו 7 ארונות של החברה. בהתקנה ישנם ליקויים וחוסרים שידועים היטב לחברה, בוצעו שלושה ביקורים לאחר ההתקנה הראשונית. פנינו בכל הערוצים האפשריים וביקשנו השלמת ביצוע בליווי מבקר איכות של החברה, להבטחת עבודה טובה ומלאה ונתקלנו במריחה מתמשכת בפועל .
בשלב התכנון נראה טוב, מבחינת ביצוע ושירות - מומלץ להתרחק.