מעולים, פשוט מעולים. אני עם הארון בבית כבר שבועיים ויכולה להגיד רק דברים טובים, מוכרת נהדרת, מרכיבים מעולים וארון מ-ו-ש-ל-ם. הבעיה היחידה שלהם זה המחיר וזאת בעיה רצינית, אבל יש להם מבצעים מידי פעם ואם לוחצים קצת אפשר לקבל הנחה אפילו של 20%
בקיצור, שווה שווה שווה. רק הרדור.