תודה על התשובה. החדר ארונות יהיה סגור משני הצדדים. הקיר מצד שמאל זה דלת שפירקנו ונבנה שם קיר. אם עומדים מול הדלת (שקרובה לחלון) מצד ימין יש היום 60 ס"מ ומצד שמאל אני בונה קיר גבס באיזה אורך שאני רוצה. אז אם עומדים מול הדלת ומצד ימין 50 ומצד שמאל אני אשאיר 40 והרווח בינהם 70 איך לבנות את חדר הארונות? האם בצורת ר´ או בצורת ח´?