שרון שלום,
בהחלט ניתן לצבוע לבד ארון פורמיקה,
עליך לשייף מעט את הארון ולנגב שאריות אבק.
במידה והפורמיקה התרוממה, יש להדביקה עם דבק מגע, למרוח יסוד רב שימושי ולהמתין לייבוש מלא, לאחר מכן לצבוע 2-3 שכבות בפוליאור,
יש מגוון רחב של צבעים
ובהחלט תוכלי למצוא גוונים מקטלוג ral.
בהצלחה יוסי-ריביירה