היי אייל, כרגע יש לי חלל פתוח בחדר כלומר בכניסה קיר של 60 ונישה לארון 170 אני חשבתי להאריך את הקיר (60) ל150 ואז בעצם לסגור,לגבי שאלתך מאיזה זווית להראות את השינוי ממה שאתה חושב לנכון, לדעתי כדאי מעבר פתוח אבל לא יזיק לראות גם את האפשרות של דלת מזכוכית או מסילה כדי להבין את ההבדל-אני מצרף את הקובץ שבעזרת הצייר אני מנסה להסביר לך למה התכוונתי, אגב קיבלתי גם רעיון לעשות את הפתח לחדר ארונות בהמשך לקיר הקצר ששם יהיה הכניסה ואיפה שעשיתי את הפתח בתמונה שם יהיה קיר סגור.