שירה שלום
כעיקרון ניתן לבנות ארון כאשר הגוף הפנימי על קירות הבית, אולם מספר חסרונות:
1: לא ניתן להעביר את הארון מקום במידה ותרצי בעתיד.
2: המדפים מתחברים לקיר לכן הם לא ניתנים לשינוי גובה בקלות.
3: אם הקירות לא ישרים הדבר יהיה בולט במרווח בין המדף לקיר.
מעבר לכך ארון כזה
זול יותר מארון שלם
בברכה
יוסי ריביירה