עמית שלום רב
ארון ברוחב 530 אכן גדול
אך לפעמים עדיף ארון אחד גדול מאשר חדר ארונות בחדר נפרד.
יש הרבה מאוד פתרונות אחסון
וחשוב לתכנן נכון את החלוקה הפנימית של הארון
מגוון אפשרויות אבזור תוכל למצוא בקישור הבא:
http://www.riviera.co.il/Websites/Category.aspx?id
=1857&ca=12462
בברכה יוסי-ריביירה