עמרי שלום רב
להלן תשובותי:
1: אפשר לשלב באותה הדלת זכוכית ועץ,
הלוחות יהיו באותו העומק.
אינני יודע מה הנגר אמר לך ולמה
אך הדבר בהחלט אפשרי.
2: כאשר מתקינים ארון בתוך נישה, הארון צריך להיות סגור הרמטית לצדדים ולתקרה, הדבר אפשרי רק בדלתות עם מסילה תחתונה.
ניתן להתקין בתוך כל נישה את 3 האפשרויות
ההבדל ביניהם הוא בעיקר במחיר.
ממליץ לך להגיע לתצוגה לראות את 3 הפתרונות.
בברכה יוסי-ריביירה