פסטר שלום,
צר לי, לא אהבתי אף אחד מהסקיצות הנ"ל.
על מנת להגיע לתא אחד- יש צורך לפתוח 2 דלתות- דבר שהופך את העניין למסורבל
ולא פרקטי.
המלצות שלי:
1: חלוקה ל- 4 דלתות,
חלוקה פנימית ברוחב הדלתות =
4 תאים ברוחב כ- 120.
ניתן את חלק מהתאים ברוחב 120 לחלק עם מחיצה ל- 2 תאים של 60.
2: חלוקה ל- 3 דלתות,
חלוקה פנימית ברוחב הדלתות =
3 תאים ברוחב 160.
3 התאים יהיו מחולקים ל- 2 חלקים
מצ"ב סקיצה
בברכה יוסי-ריביירה