משה שלום רב
ראשית הסבר:
גוף הארון הינו מלמין יצוק אולם
החלקים הצבועים באפוקסי
(דפנות, מדפים או כל חלק אחר)
נצבעים על פי רוב על לוח mdf
ולא על מלמין יצוק / סנדוויץ.
שניהם חומרים איכותיים,
זכוכית מוגנת מפני התנפצות
(בהנחה שהיא מודבקת על פלטת הגנה).
צביעה אטומה (אפוקסי) בלכה מט / מבריק
רגישה יותר לשריטות מאשר זכוכית.
לגבי זכוכית - עם פסי אלומניום
ההמלצה שלי היא פס אחד או שתיים במרכז
בברכה
יוסי-ריביירה