אני מזהירה את אנשים לא להתקרב לחברה בית אומנות העץ השקרנים שלא נתקעתי עוד בדברים כאלו. לצערי נכנסתי לפורומים באיחור ומגלה את עצמי באותו סיפור שנמשך כבר 3 חודשים!!!!!!!!!!! קניתי 4 ארונות יקרים רק הובלה והרכבה עלו לי 4200שח!!!!! וכבר 3 חודשים רק שקר, סינון, עצבים עד הדמעות. שום בדר לא עוזר. הרכיבו רק 2 ארונות, עוד 2 מפורקים, בזבזתי כל החופשים שלי בעבודה כדי לחכות להם בבית והם או לא באים בכלל או באים בלי ציוד או עם דברים של אנשים אחרים. עונים בטלפון בחוצפה ורק משקרים. לכל פניות באתר פעם לא קיבלתי תגובה. רשמתי תגובה בפייסבוק אז מחקו וחסמו אותי!!!! אני הולכת לבית משפט אבל אתם אל תתקרבו!!!!!!!!!!!!!!