עינת שלום רב
אכן לפי הסקיצה שצרפת, מומלץ רק חדר ארונות בצורת "ר".
יש 3 אפשרויות שונות לתכנון בצורת "ר".
לגבי דלתות, ניתן ליצור ארון פינתי עם דלתות הזזה או דלתות פתיחה אולם פרקטי יותר למקם דלת כניסה לחדר הארונות.
לגבי אבזור פנים, יש הרבה מאוד אפשרויות, חשוב להתאים את הארון לצרכים שלך מבחינת כמות מדפים, תליה, מגירות וכו´.
בברכה יוסי-ריביירה