שירן שלום
אמנם הגעת לפורום ארונות
אך אנסה לעזור,
הרווח שנשאר בין 2 הארונות- 110 ס"מ לא משאיר מרווח עבודה סביר ונוח.
2 אנשים שעוברים אחד ליד השני, סירים וכיוצ"ב- בקיצור, פחות מומלץ.
אם 2 היחידות הכרחיות, עדיף שאחת היחידות תהיה בעומק 40 ס"מ
מקווה שעזרתי
בברכה יוסי