דורון שלום רב,
בהנחה שהארון עשוי מעץ מלא - ניתן לשייף את הצבע/הלכה בעזרת נייר 0, לאחר מכן לנקות את שאריות האבק והלכלוך ולצבוע בצבע פוליאור/סופרלק.
הצביעה אוטמת את טקסטורת העץ,
אך יש מגוון רחב ועשיר של צבעים.
אם אתה רוצה לשמור על המרקם של העץ, יש להסיר את הצבע/לכה ולצבוע בבייץ בגוון הרצוי.
במידה והארון עשוי פורניר/פורמייקה, ניתן לצבוע בצביעה אטומה ע"י ליטוש בעזרת נייר 0 , חומר מקשר יסוד וצבע פוליאור מט משי ע"ב מים בגוון הרצוי,
מצ"ב מספר קישורים שימושיים:
http://www.nirlat.com/pdf/woodcolor.pdf
http://www.tambour.co.il/קטלוג-צבעים.asp
x?subcategoryid=10
בברכה יוסי - ריביירה