ליאת שלום רב
בנישה של 210
כשמנכים את עובי הדפנות והסגירות לצדדים
נשאר כ- 195 נטו
כשהתא האמצעי צ״ל 70 נטו
התאים הצדדיים יהיו כ- 62 ס״מ
ז״א שהדלתות לא יהיו שוות
והתא האמצעי לא יפתח במלואו
כך שהטלוויזיה תהיה מוסתרת כ- 6 ס״מ
בנוסף אם רוחב הטלוויזיה 70
מומלץ להגדיל את התא ל- 75
יש כבלים שמתחברים מהצד ולא מאחורי
הטלוויזיה,
לא פרקטי.
לדעתי עדיף לבנות ארון עם דלתות נפתחות
כך ניתן לתכנן את הארון באופן שלא ישפיע על
היחידה לטלוויזיה.
מקווה שעזרתי
אם תרצי הסבר מעמיק יותר
תוכלי ליצור איתי קשר
054-3333624
בברכה יוסי-ריביירה
אופציה אחרת היא לבנות ארון הזזה עם 2 דלתות
כשמייעדים חלק מאחד הצדדים לטלוויזיה