שלום
אנחנו עוברים דירה ויש לנו ארון של 1.60 רוחב.
רוחב הקיר במקום שאנחנו רוצים לשים אותו הוא 1.57. האם אפשר לשים את הארון על המשקוף? ברור שאפשר טכנית - השאלה שלי אם זה יוצר בעיות כלשהו ואם כן, איזה?
אין בעיה לפתוח את הדלת. רק שזה מוזר וגם הארון לא צמוד לקיר כך.רוחב הדלת הוא 90 כך שאין הרגשה של צפיפות כל כף בכניסה לחדר.
רוני