שלום לכולם,
יש לי חדר קטן מאוד בתוך חדר הילדים בעומק 164 ס"מ וברוחב 150 ס"מ המיועד לחדר ארונות. גודל הדלת לחדר הוא 90 ס"מ, מה שמשאיר 30 ס"מ מכל צד למדפים..
כיצד ניתן לנצל את החלל הכי טוב שאפשר, על מנת שאוכל להשתמש בחדר בצורה הטובה ביותר?
אני מנסה לתכנן כבר שעות משהו שיסתדר עם מגירות ומדפים ופשוט התייאשתי...
על כל תשובה אודה
:)